سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

سریال تلویزیونی یکتا با بازی شبنم قلی خانی و الهه حصاری اول مهر

سریال تلویزیونی یکتا با بازی شبنم قلی خانی و الهه حصاری از اول مهر ۲۹ تیر ۱۳۹۵

سریال تلویزیونی یکتا

به نقل از فارس ، سریال «یکتا» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی بهروز مفید بیست روز پیش در لوکیشن ی واقع در شهرک غرب کلید خورد و اینروزها در رستورانی حوالی ولنجک با حضور اغلب بازیگران اصلی پیگیری می‌شود.

سریال تلویزیونی یکتا

تا به حال بازیگرانی چون سام درخشانی، آشا محرابی، سیامک اطلسی، پژمان بازغی، شبنم قلی خانی، الهه حضاری، بهرنگ علوی و مزدک رستمی مقابل دوربین رفته‌اند و حدود ۲۰ درصد از کل کار ضبط شده است. همچنین تدوین نیز به صورت همزمان انجام می‌شود.

سریال تلویزیونی یکتا

سریال تلویزیونی یکتا

عوامل دیگر این سریال عبارتند از: ایمان توکلی (دستیار  یک کارگردان)، علیرضا رنجبران(مدیر تصویربرداری)، یاسر رمضانی(صدابردار)، علی خلیلی(مدیر تولید)، بهنود یخچالی (آهنگساز)، شهرام خلج(طراح گریم)، امید صالحی(عکاس)، سعید اسدی(طراح صحنه)، نازنین توسلی(طراح لباس)، هاشم علی اکبری(مدیر برنامه ریزی)،‌سید مسعود مهدوی (مدیر تدارکات).

سریال تلویزیونی یکتا

سریال تلویزیونی یکتا

سریال تلویزیونی یکتا

سریال «یکتا» که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو در مرحله پیش تولید و بازنویسی فیلم‌نامه توسط گروه نویسندگان (علی دادرس، آزیتا ایرایی،آقای پایدار) قرار گرفته یک ملودرام خانوادگی ۲۶ قسمتی است. سریال تلویزیونی یکتا

سریال تلویزیونی یکتا

«یکتا» با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می‌پردازد. پیش‌بینی زمان پخش این سریال از شبکه دو سیما، پاییز امسال در نظر گرفته شده است. این سریال موضوعی خانوادگی را در بستر یک قصه ملودرام اجتماعی با رویکردهای سبک زندگی و حمایت از تولید داخلی به تصویر می‌کشد.

سریال تلویزیونی یکتا

بیوگرافی نویسنده

رها اعتمادی هستم دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد - تهران شمال و هم اکنون هم با سایت تفریحی و سرگرمی با شما عزیزان همراه هستم !!!!

مشاهده تمامی 653 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها