سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

حافظ ناظری - عکس های جدید و کاملا دیدنی از پسر شهرام ناظری - حافظ خان ناظری

حافظ ناظری – عکس های جدید و کاملا دیدنی از پسر شهرام ناظری ۸ مرداد ۱۳۹۵

حافظ ناظری

حافظ ناظری

پيشينه: دوران كاري موسيقي من از سن ۹ سالگي آغاز شد زماني كه پدرم – شهرام ناظري – را در اجراهاي موسيقي سنتي ايران در آسيا و اروپا همراهي مي كردم. در ماه مارس سال ۲۰۰۱ ( اسفند ماه سال ۱۳۷۹) در شهر نيويورك كنسرتي برگزار كرديم كه زندگي مرا تغيير داد. پويايي كار گروه ما در منقدان و حضاران غوغايي به راه انداخت كه به علت كيفيت و نوآوريش به يك سطح جديدي از الهامات و ارتباطات موسيقيايي منجرشد. در اين مرحله بود كه متوجه شدم چه كار بايد كنم و براي باقي عمر هنري ام چه مسيري پيش گيرم. سپس به ايران آمدم و تصميم گرفتم كه براي تحصيل موسيقي غرب به آمريكا برگردم. در اين ايام بود كه قصد برگزاري كنسرتي را نيز در ايران داشتم.

كه روح و فضاي كنسرت نيويورک را مجددا خلق كند و خصوصا اينكه مخاطبان جوان را جذب خود كند. با نوازندگان جوان زيادي را مصاحبه كردم و نهايتا نيز گروه رومي را تشكيل دادم كه سياوش ناظري براي ساز دف -شروين مهاجر براي ساز كمانچه – پژمان اخواص براي ساز تمبك و دمام و محمد فيروزي نوازنده معروف بربت شامل مي شد. به مدت چهار ماه مشتاقانه و بسيار سخت بر آهنگها و تنظيمات جديدي كه ساخته بودم تمرين مي كرديم . وقتي كه پدرم برگشت .

 براي اجرا در فستيوال شهر ريودوژانيرو در برزيل و كشور ديگري از آمريكاي جنوبي ـ كنسرتهايي را در ۱۶ شهر ايران برگزار كرديم. براي اولين باري بود كه يك تور كنسرت ايراني در كشور برگزار ميشد. چهار شب برنامه در كاخ سعدآباد تهران ۱۲۰۰۰۰ نفر مخاطب جذب كرد كه در تمامي منطقه خاورميانه بي سابقه بود. قابل توجه بود كه كه بيشتر مخاطبان دختران و پسران جواني بودند كه به تازگي موسيقي سنتي را مي شنيدند.

حافظ ناظری

حافظ ناظری

حافظ ناظری

حافظ ناظری

حافظ ناظری

حافظ ناظری

حافظ ناظری

حافظ ناظری

حافظ ناظری

حافظ ناظری

حافظ ناظری

حافظ ناظری

حافظ ناظری

حافظ ناظری

سایت رسمی ناظری :‌http://www.nazerismusic.com/

بیوگرافی نویسنده

رها اعتمادی هستم دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد - تهران شمال و هم اکنون هم با سایت تفریحی و سرگرمی با شما عزیزان همراه هستم !!!!

مشاهده تمامی 653 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها