سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

ادامه درگیری در کنفرانس خبری بعد از والیبال ایران و لهستان

ادامه درگیری در کنفرانس خبری بعد از والیبال ایران و لهستان ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

درگیری بازیکنان تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان که در پایان مسابقه روی داده بود به نشست خبری هم کشیده شد.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، پس از پایان بازی تیم‌های ایران و لهستان، درگیری لطفی میان بازیکنان دو تیم در داخل زمین به وجود آمد. این درگیری به نشست خبری پس از مسابقه هم کشیده شد و بازیکنان و مربیان دو تیم با هم بحث کردند.

جدی شدن بحث میان دو طرف باعث شد، استفان آنتیگا از همگی خواست تا به جای حرف زدن درباره دعوا، درباره مسابقه صحبت بزنند.

 

کاپیتان تیم ملی ایران، سعید معروف در نشست خبری پس از مسابقه تیم های ایران و لهستان گفت:« در این بازی شروع بهتری نسبت به مسابقه قبلی داشتیم. در ست دوم خیلی خوب بودیم اما اشتباهاتی که داشتیم باعث شد نتوانیم در این ست و کل مسابقه برنده باشیم.»

او درباره درگیری بین بازیکنان دو تیم در پایان مسابقه گفت: «نمی دانم چرا لهستانی ها از ما خوششان نمی آید. فکر می کنم صحبت های کاپیتان لهستان بیشتر شبیه یک لطیفه است.»

سید محمد موسوی بعد از مسابقه با تیم ملی والیبال لهستان گفت: «بازی خوبی بود اما ست آخر را به شانس باختیم. اگر این روند رو به رشد تیم را حفظ کنیم قطعا می توانیم بازی های آینده مان را ببریم، در صورت برد در بازی های آینده از گروه صعود خواهیم کرد.»

او در ادامه گفت: در چهار تیم بالا دیگر فرقی نمی کند که با کدام تیم بازی کنیم، چون همه تیم های برتر دنیا هستند و باید ببینیم که چکار می کنیم. در المپیک بازی ساده نداریم. کوبا برابر روسیه سه بر یک باخت و حتی شانس بردن داشت. تیم مصر هم تیمی خوبی است اما خب به نسبت دو دیدار اول بازی بهتری است.»
او در پایان گفت:« باید توان کامل بگذاریم تا ببریم چون المپیک است و همه چیز فرق می کند. نتایجی که رقم می خورد قابل پیش بینی نیست. ممکن است ما هم اگر محکم بازی نکنیم حتی به مصر ببازیم. واقعا اینجا شرایط متفاوتی نسبت به رقابت های دیگر دارد.»

 

درگیری

درگیری

 

برچسب ها : ,

بیوگرافی نویسنده

دانشجوی کارشناسی ارشد الکترونیک امیدوارم از مطالب سایت لذت ببرید.

مشاهده تمامی 454 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها