سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

بن کتاب 96 - ثبت نام بن نمایشگاه کتاب سال 1396 برای دانشجویان و طلاب آغاز شد

بن کتاب ۹۶ – ثبت نام بن نمایشگاه کتاب سال ۱۳۹۶ آغاز شد ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

بن کتاب ۹۶ دانشجویان محترم  پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم دانشجو یا طلبه (به صورت اینترنتی ) برای دریافت بن کارت می‌بایست شخصا و صرفاً به شعبه‌ای که در زمان ثبت نام انتخاب نموده‌اند مراجعه کرده و از مراجعه به شعب دیگر خودداری نمایند. تاکید می شود کارت فقط به شخص متقاضی تحویل داده می شود.

bon ketab 96

بن کتاب ۹۶

بن کارت های دانشجویی در این دوره در قطعات ۱۰۰ هزار تومانی توزیع می گردد. هر دانشجو تنها با پرداخت ۶۰ هزار تومان یک بن کارت الکترونیکی ۱۰۰ هزار تومانی دریافت می کند.

مبلغ موجود برای بن کارت های اساتید، اعضای هیات علمی و مدرسان حوزه موجودی کارت‌ها ۲،۵۰۰،۰۰۰ هزار ریال است که ۷۵۰،۰۰۰ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۱۷۵۰،۰۰۰ ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت آنلاین پرداخت می‌شود.

به اطلاع کلیه دانشجویان محترم می رساند تنها کانال رسمی اطلاع رسانی در خصوص توزیع بن دانشجویی این کانال، اینستاگرام(tibftehran) و سایت tibf.ir می باشد. به پیام هایی که در کانال ها و شبکه های مجازی دیگر منتشر می گردد توجه نکنید. ۱۳ اردیبهشت امسال درهای نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب به روی اهالی فرهنگ و مطالعه باز می‌شود. نمایشگاه سال ۹۶ که بی‌تردید همچون همیشه پررونق خواهد بود تا روز بیست و سوم اردیبهشت به کار خود ادامه خواهد داد. در نمایشگاه کتاب امسال ۳۲۰۰ ناشر داخلی و ۶۰۰۰ ناشر خارجی آخرین محصولات خود را عرضه می‌کنند.  بن کتاب ۹۶

به اطلاع کلیه دانشجویان محترم می رساند قبل از شروع فرآیند ثبت نام بن دانشجویی حتما راهنمای ثبت نام را به دقت مطالعه فرمایند. بن کتاب ۹۶
برای دریافت راهنمای ثبت نام بر روی این آدرس کلیک کنید http://bon.tibf.ir بن کارت‌های دانشجویی نمایشگاه کتاب فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاه‌های کارت خوان داخل غرفه ناشران قابل استفاده است.

بن کتاب ۹۶ – بن کارت های دانشجویی در این دوره در قطعات ۱۰۰ هزار تومانی توزیع می گردد. هر دانشجو تنها با پرداخت ۶۰ هزار تومان یک بن کارت الکترونیکی ۱۰۰ هزار تومانی دریافت می کند. بن کتاب ۹۶

سایت ثبت نام بن نمایشگاه کتاب سال ۱۳۹۶

برچسب ها : , ,

بیوگرافی نویسنده

رها اعتمادی هستم دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد - تهران شمال و هم اکنون هم با سایت تفریحی و سرگرمی با شما عزیزان همراه هستم !!!!

مشاهده تمامی 653 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها