سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

جدیدترین مدل لباس مجلسی 2016 و بهترین مدل های لباس مجلسی 2015

جدیدترین مدل لباس مجلسی ۲۰۱۶ و بهترین مدل های لباس مجلسی ۲۰۱۵ ۶ شهریور ۱۳۹۴

مدل لباس مجلسی ۲۰۱۶

مدل لباس مجلسی 2016

 

 

فرناز عبدلی

فرناز عبدلی، طراح لباس و مُد، طراح گرافیک، منتقد هنری و بازیگر تئاتر، متولد اردی بهشت ماه ۱۳۶۶، ایران.شیراز.فسا.کارشناسی طراحی گرافیک، ارشد MBA از دانشگاه بهشتی تهران و دارای مدرک از مدرسه مد و فشن IED بارسلونا، به خاطر ایجاد برند معروف “پوش/POOSH” که بعدتر به “پوشِ ما/POOSHeMA”  تغییر نام داد و طراحی‌های غیرمتعارف و آغازگر سبکِ مدرنِ پوششِ جوانان در ایران شناخته می‌شود.فرناز در سال ۲۰۱۳میلادی بعد از چند سال فعالیت در زمینه طراحی لباس با ارائه مجموعه بهار و تابستانِ برند پوش و عکاسی از مدل‌ها در خیابان‌های شیراز و مکان‌های عمومی با لباس‌های طراحی شدهٔ عجیب برای عرف جامعه اسلامی و انتشار آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی و شیوع سریع و بازنشر آن‌ها توسط معتبرترین رسانه‌ها و خبرگزاری‌های دنیا (بی‌بی‌سی پرشین،  بی‌بی‌سی وردنیوز،  دویچه وله آلمان،  اشپیگل آلمان، رادیو ملی آلمان، ایران وایر،  پابلیک رادیو  و…)به سرعت از معروف ترین و محبوب ترین طراحانِ ایرانی در سراسرِ دنیا شناخته شد.فرناز عبدلی در فهرست ۷۰ طراح برتر نام دار ایرانی در سراسرِ دنیا به گزارش سایت مُد و پوشاکِ به پوشی و همچنین جزو ۱۰ زنِ رویایی جهان در سال ۲۰۱۳ به گزارش CNN  دیده می‌شود.

مدل لباس مجلسی 2016

شهلا مهدوی

شهلا مهدوی، طراح لباس ایرانی است. وی پیش از این لباس‌های زیادی طراحی و به بازار عرضه کرده بود. علاقه مهدوی به خیاطی از دوران کودکی و هنگام نشستن کنار چرخ خیاطی مادرش شکل گرفت. مهدوی نیمه دوم دهه ۴۰ از دانشگاه هنرهای تزئینی فارغ‌التحصیل و در رشته طراحی پارچه مشغول به کار شد . علاقه او به حرفه‌اش روزبه‌روز بیشتر ‌شد و تحصیلات همسرش در رشته دکوراسیون داخلی منجر به سوق دادن او به نقاشی شد. سفرهای زیاد نیز منجر به آشنایی با دوستانی شد که «شهلا مهدوی» را با صنعت پوشاک و آشنایی با برندهای متنوع آشنا کرد. همین موضوع گامی برای قدم گذاشتن به دنیایی بزرگ‌تر شد، دنیای پارچه و مد و طراحی و در یک کلام صنعت قوی پوشاک. وی اکنون یکی از طراحان معروف لباس ایرانی در کشور است که توانسته در کنار حرفه خود اشتغال غیر‌مستقیم نیز ایجاد کند. مهدوی اکنون دو فرزند دارد. پسرش مهندس کامپیوتر است که در عکاسی و برنامه‌های کامپیوتر به وی کمک می‌کند و دخترش زبان می‌داند و بیرون از ایران زندگی می‌کند. اکنون «شهلا مهدوی» میهمان ماست تا رمز موفقیت خود در کارآفرینی طراحی پوشاک را با خوانندگان در میان بگذارد.

مدل لباس مجلسی 2016

مدل لباس مجلسی ۲۰۱۶

 

مدل لباس مجلسی 2016

 

مدل لباس مجلسی 2016

 

مدل لباس مجلسی 2016

 

مدل لباس مجلسی 2016

مدل لباس مجلسی 2016

مدل لباس مجلسی 2016

 

مدل لباس مجلسی 2016

مدل لباس مجلسی 2016

مدل لباس مجلسی 2016

مدل لباس مجلسی 2016

مدل لباس مجلسی 2016

 

 

بیوگرافی نویسنده

رها اعتمادی هستم دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد - تهران شمال و هم اکنون هم با سایت تفریحی و سرگرمی با شما عزیزان همراه هستم !!!!

مشاهده تمامی 653 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها