سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

مانتو انارگل | مدل مانتو سنتی | مدل مانتو جدید ایرانی | رنگ سال ۲۰۱۶

مانتو انارگل | مدل مانتو سنتی | مدل مانتو جدید ایرانی | رنگ سال ۲۰۱۶ ۶ شهریور ۱۳۹۴

مانتو انارگل

اگر به جای مانتوهای فاخر و کار شده که در کارهای اغلب طراحان ایرانی دیده می‌شود، دنبال مانتوهایی ساده و صمیمی می‌گردید، با انار گل آشنا شوید. یک برند ایرانی که کار خودش را از سال ۱۳۹۲ با تولید مانتو شروع کرد و حالا یک تولیدکننده کامل است که شلوار،  مدل مانتو، شال، کیف، کفش و. . . زنانه و مردانه تولید می‌کند و در نمایندگی‌هایش به فروش می‌رساند. طرح‌های انار گل بیشتر مطلوب دختران جوان و کسانی است که پوشیدن لباس‌های راحت و سبک را ترجیح می‌دهند. در مجموعه انار گل وجود پارچه‌هایی‌ با گل‌های ریز چشمگیر است

مانتو انارگل

 

مانتو انارگل

مانتو انارگل

 

 

مانتو انارگل

مانتو انارگل

مانتو انارگل

مانتو انارگل

 

نگین معتقد است نحوه پوشش افراد و سلیقه آنها در انتخاب لباس تا حد زیادی اکتسابی است و اعتراف می‌کند خودش همواره در لباس پوشیدن از مادرش الگو گرفته است. وقتی صحبت‌هایش به اینجا می‌رسد، ناخودآگاه هیجان‌زده می‌شود. می‌گوید من عاشق مادرم هستم و او همیشه برای من یک الگوی تمام عیار است. از دوران کودکی به لباس پوشیدن او و دوستانش دقت می‌کردم.

مانتو انارگل

 

به همین خاطر در دوران نوجوانی وقتی به خودم آمدم، دیدم ناخودآگاه شبیه مادرم لباس می‌پوشم؛ لباس‌های گشاد و رنگی که پر از حس سرخوشی است و به نوعی شناسنامه زنان خانواده ما به شمار می‌رود. حرف‌هایش که به اینجا می‌رسد، مکث می‌کند؛ انگار خاطراتی جلوی چشمش رژه می‌رود و بعد ادامه می‌دهد مادرم همیشه دوست داشت به دلیل علاقه‌ا‌م به لباس در دانشگاه، طراحی لباس بخوانم اما عشق من به بازیگری باعث شد که بین این دو سراغ بازیگری بروم.

 

مانتو انارگل

 

مدتی قبل در جایی خواندم که وقتی فردی را برای اولین بار می‌‎بینیم، نحوه لباس پوشیدن‌مان به او این امکان را می‌دهد که در ۳۰ ثانیه ما را آنالیز کند؛ به همین خاطر نمی‌توانیم نسبت به نحوه لباس پوشیدن‌مان بی‌تفاوت باشیم چون افراد به راحتی سعی می‌کنند از این طریق افکار، جایگاه اجتماعی و شرایطی را که در آن قرار داریم، مورد بررسی و تحلیل قرار دهند.

 

مانتو انارگل

 

نگار حسینی: من به این جمله معتقدم که لباس پوشیدن در قضاوت افراد نسبت به شما موثر است. شاید به خاطر همین وجه اشتراکم با نگین معتضدی است که وقتی صحبت از لباس پوشیدن می‌شود، هر دوی ما هیجان‌زده می‌شویم و ساعت‌ها در مورد تاثیر پوشش روی خلق و خوی خودمان و قضاوت دیگران صحبت می‌کنیم.

مانتو انارگل

 

بیوگرافی نویسنده

رها اعتمادی هستم دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد - تهران شمال و هم اکنون هم با سایت تفریحی و سرگرمی با شما عزیزان همراه هستم !!!!

مشاهده تمامی 653 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها