سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

مانتو ايراني | مدل های مانتوی ایرونی و سنتی | مدل مانتوی ایرونی 95

مانتو ايراني | مدل های مانتوی ایرونی و سنتی | مدل مانتوی ایرونی ۹۵ ۶ شهریور ۱۳۹۴

مانتو ايراني

طراحی لباس با چادر
از همان دوران کودکی علاقه خاصی به طراحی لباس داشتم، به همین خاطر همیشه چادر نماز مادرم را می‌گرفتم و رو به روی آینه می‌ایستادم. سعی می‌کردم با گره زدن‌های مختلف برای خودم لباس جدیدی درست کنم و مادر هم همیشه من را به خاطر این کار تشویق می‌کرد. به خاطر همین روحیه هم بود که وقتی بزرگ شدم و تصمیم گرفتم در دانشگاه هنر درس بخوانم، او انتظار داشت که رشته طراحی لباس را دنبال کنم اما علاقه من به بازیگری باعث شد که در رشته بازیگری تحصیل کنم.

مانتو ايراني

پانچو، میراث مادرم است
نمی‌توان این نکته را نادیده گرفت که همه ما ناخودآگاه از پوشش اطرافیان‌مان تاثیر می‌‌گیریم و سلیقه آنها اثر زیادی روی انتخاب‌های ما دارد. شاید به همین خاطر است که از همان دوران کودکی جذب نحوه لباس پوشیدن مادرم و دوست‌هایش شدم. مادرم سلیقه خاص خودش را در لباس پوشیدن دارد. او همیشه مانتو‌های گشاد رنگی با دامن بلند می‌پوشد. همین موضوع باعث شد من از همان دوران کودکی دوست داشته باشم شبیه او لباس بپوشم. از طرفی دوستان مادرم اهمیت زیادی به رنگ لباس می‌دادند و مدام سعی می‌کردند از پارچه‌های رنگی استفاده کنند؛ ترکیب این دو موضوع باعث شد وقتی به دوران نوجوانی رسیدم، بدون اینکه در این مورد چندان فکر کنم شبیه مادرم لباس بپوشم و در واقع به میراث‌دار او در پوشیدن پانچو بدل شدم.

مانتو ايراني

مانتو ايراني

 

مانتو ايراني

 

لباسی برای ورجه وورجه کردن
آدم به‌شدت فعالی هستم و به همین دلیل همیشه دنبال لباس‌هایی می‌روم که آزادی عمل بیشتری را به من بدهند و این امکان را در اختیارم قرار دهند که آزادانه فعالیت بدنی‌ام را انجام دهم. اگر لباس رسمی و اتو کشیده‌ای را بپوشم، بدون تردید نمی‌توانم به اندازه زمانی که لباس گشاد و راحت می‌پوشم، حرکت بدنی داشته باشم. به همین خاطر این سبک پوشش به من امکان ورجه وورجه کردن بیشتری را می‌دهد و از این طریق آزادی عمل بیشتری دارم.

مانتو ايراني

مانتو ايراني

 

مشکی همیشه رنگ عشق نیست
سال‌ها سلیقه عام مردم جامعه ما را رنگ مشکی تامین می‌کرد و آنها ترجیح می‌دادند در انتخاب رنگ لباس‌های‌شان سراغ نوع تیره آن بروند، البته علاقه به پوشیدن رنگ مشکی صرفا مختص به کشور ما نیست؛ می‌گویند زنان فراعنه مصر هم علاقه زیادی به پوشیدن این رنگ داشتند و معتقد بودند رنگ مشکی به آنها جذابیت و شکوه بیشتری می‌دهد. این گرایش و علاقه در میان شرقی‌ها شدت بیشتری دارد و بخشی از آن به خاطر نوع چهره، رنگ پوست و چشم، ابرو و موهای مشکی آنهاست که ترجیح می‌دهند از این طریق جذابیت بیشتری به خودشان ببخشند اما من در لباس، مشکی را رنگ عشق نمی‌دانم و معتقدم اگر مردم بخواهند از این رنگ صرفا استفاده کنند، روی روحیه عمومی جامعه تاثیر زیادی می‌گذارد.

مانتو ايراني

 

مانتو ايراني

مانتو ايراني

مانتو ايراني

مانتو ايراني

مانتو ايراني

مانتو ايراني

مانتو ايراني

بیوگرافی نویسنده

رها اعتمادی هستم دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد - تهران شمال و هم اکنون هم با سایت تفریحی و سرگرمی با شما عزیزان همراه هستم !!!!

مشاهده تمامی 653 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها