سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

دیدار قوی‌ترین دختر جهان با بشار اسد در سوریه + عکس

دیدار قوی‌ترین دختر جهان با بشار اسد در سوریه + عکس ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

ماریانا نائومووا، قهرمان جوان چندین دور مسابقات وزنه برداری جهان به دعوت بانوی اول سوریه به دمشق سفر کرد و قرار است با رئیس جمهوری این کشور نیز دیدار کند.

ماریانا نائومووا، دختر روسی ۱۶ ساله و قوی‌ترین دختر جهان روز دوشنبه در صفحه فیس بوک خود نوشت: من به سوریه می‌روم. من به دعوت اسماء اسد، بانوی اول سوریه به این کشور سفر می‌کنم.

پس از آنکه این وزرشکار جوان اعلام کرد برای کسب تجربه دست اول از وضعیت سوریه مشتاقانه به این کشور سفر می‌کند، اسما اسد وی را که به قوی‌ترین دختر جهان معروف است، دعوت کرد.

سوریه

سوریه

ماریانا روز دوشنبه در فیلمی که در یوتیوب منتشر شد گفت، در این سفر با دانش آموزان، ورزشکاران و اعضای زن نیروهای ویژه سوریه که از سرزمینشان دفاع می‌کنند، دیدار می‌کند.

وی افزود: دست خالی به سوریه سفر نمی‌کنم، من هدیه کوچکی برای بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه  دارم و آن ساعت پدر بزرگم است که یک فرمانده نظامی بوده است.

این ورزشکار روسی کمی پس از رسیدن به سوریه با ژنرال موفق جمعه، رئیس کمیته ملی المپیک سوریه دیدار کرد.

وی هنگامی که وارد دمشق سوریه شد در رسانه‌های حتماعی نوشت: من در دمشق هستم و همه چیز خوب است. این شهر بسیار فوق العاده است و همانند دونباس واقع در شرق اوکراین تعداد زیادی سرباز و ایست بازرسی وجود دارد. اما در اینجا مردم زندگی عادی خود را می‌گذرانند و به پیروزی باور دارند.

ماریانا از ۳۰ اوت تا پنج سپتامبر سال ۲۰۱۵ میلادی برای انجام ماموریت‌های بشر دوستانه به شرق اوکراین رفته بود. وی از این سفرش همچنین برای برگزاری کلاس‌های وزنه برداری برای کودکان و انجام ورزش‌های روزانه استفاده کرد.

ایسنا

برچسب ها : ,

بیوگرافی نویسنده

دانشجوی کارشناسی ارشد الکترونیک امیدوارم از مطالب سایت لذت ببرید.

مشاهده تمامی 454 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها