سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

آیفون 6s - بالاخره انتظارها به پایان رسید و گوشی جدید اپل آیفون 6s رونمایی شد

آیفون ۶s – بالاخره انتظارها به پایان رسید و گوشی جدید اپل آیفون ۶s رونمایی شد ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

طبق برنامه‌ریزی قبلی امشب کمپانی اپل از جدیدترین آیفون‌های خود یعنی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در شهر سان فرانسیسکو رونمایی کرد. هر دو گوشی را باید نسل جدید پرچمداران  اپل بدانیم که نسبت به نسخه‌ی قبلی پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند. آیفون ۶ اس پلاس همچنان از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره می‌برد.

در حالی که مراسم رونمایی اپل از جدیدترین محصولات خود در شهر سان‌فرانسیسکو در حال برگزاری است، کوپرتینونشین‌ها از آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس مجهز به پردازنده‌ی A9 و فناوری فورس‌تاچ رونمایی کرد. مشخصات فنی هر دو گوشی تا حدود زیادی یکسان است؛ با این تفاوت که آیفون ۶ اس پلاس به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی مجهز شده است.

آیفون ۶s

آیفون 6s

 

آیفون ۶s

آیفون ۶ اس پلاس را باید نسل جدید آیفون ۶ پلاس بدانیم که برای طرفداران گوشی‌هایی با نمایشگر بزرگ تولید شده است. این گوشی در رنگ جدید رز گلد نیز عرضه می‌شود. اپل در آیفون‌های جدید از فناوری فورس تاچ و یک فناوری جدید با نام ۳D Touch نیز بهره گرفته و علاوه بر این از آلیاژ جدیدی نیز استفاده کرده است. به لطف وجود فورس تاچ، آیفون به ژست‌های جدید Peek و Pop و موتور تپتیک مجهز شده است. آیفون ۶s

بر اساس ادعای اپل پردازنده‌ی A9 در آیفون‌های جدید ۷۰ درصد سریع‌تر بوده و ۹۰ درصد قدرت گرافیکی آن‌ها افزایش یافته است. پردازنده دوربین آیفون ۶ اس همیشه فعال است؛ سنسور آیفون‌های جدید ۱۲ مگا پیکسلی بوده و به قابلیت‌های جدید از جمله Emergency Selfie مجهز شده است. در دوربین آیفون‌های جدید اتوفوکوس دقت بیشتری دارد و عکس‌هایی با رنگ قدرتمند و دقت بالا ثبت می‌کند. به واسطه‌ی دوربین جدید می‌توان ویدئوهای ۴k ضبط کرد. لنز دوربین سلفی هم ۵ مگا پیکسل است.در این دوربین سلفی قابلیت جدیدی با نام رتینا فلش ارائه شده است؛ رتینا فلش قابلیتی است که روشنایی نمایشگر را سه برابر افزایش می‌دهد تا بتوانید سلفی های بهتری از خود بگیرید. اپل همچنین از فناوری جدیدی به نام ۳D Touch رونمایی کرد که در آن «چندلمسی» وارد نسل جدید خود می‌شود.

LTE در آیفون‌های جدید با ۲۳ باند دو برابر سریع‌تر شده است. اپل حال به فکر مهاجرت کاربران اندرویدی است و از این‌رو شما می‌توانید تلفن اندرویدی‌تان را برای بازیافت تحویل اپل استورها بدهید و یک آیفون بخرید. آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس در ۲۵ نوامبر روانه بازار می‌شوند. iOS 9 از هفته آینده منتشر خواهد شد.

آیفون ۶s

منبع سایت اپل

بیوگرافی نویسنده

رها اعتمادی هستم دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد - تهران شمال و هم اکنون هم با سایت تفریحی و سرگرمی با شما عزیزان همراه هستم !!!!

مشاهده تمامی 653 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها