سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

نتیجه بازی ستارگان ایران و جهان تا پایان نیمه اول ۳-۰ به نفع ستارگان جهان

نتیجه بازی ستارگان ایران و جهان تا پایان نیمه اول ۳-۰ به نفع ستارگان جهان ۶ شهریور ۱۳۹۴

نتیجه بازی ستارگان ایران و جهان

دو تیم ستارگان ایران و جهان در دیداری خیریه در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری سه بر صفر فیگو و هم تیمی هایش به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار که تیم ایران با ترکیب احمدرضا عابدزاده، یحیی گل محمدی، جواد زرینچه، علیرضا نیک بخت، مهدی هاشمی نسب، جواد نکونام، کریم باقری، حمید استیلی، علی کریمی، فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی به میدان رفتند.
برای ستارگان جهان هم ویتور بایا، میشل سالگادو، فابیو کاناوارو، روبرتو کارلوس (سانز)، فرناندو هیه‌رو، فرناندو کوتو، گایزکا مندیه‌تا، یورک (لیتمانن)، لوئیس فیگو، مارسل دسایی (پائولتا)، ادگار داویدز در نیمه اول به میدان رفتند.
نیمه اول این دیدار خیریه در نهایت با سه گلی که روبرتو کارلوس، لوییس فیگو و سانز به ثمر رساندند به سود ستارگان جهان به پایان رسید.

نتیجه بازی ستارگان ایران و جهان


ستارگان ایران ۰ ستارگان جهان یک: روبرتو کارلوس با شوتی محکم از روی ضربه ایستگاهی دروازه احمدرضا عابدزاده را از پشت محوطه جریمه باز کرد.

ستارگان ایران ۰ ستارگان جهان دو: لوییس فیگو از پشت محوطه جریمه ضربه اش را نواخت که بار دیگر احمدرضا شاهد باز شدن دروازه اش برای بار دوم بود.

ستارگان ایران ۰ ستارگان جهان سه: سانز که در نیمه اول بعنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود از اشتباه بازیکنان ایران در آفسایدگیری استفاده کرد و در حالی که تنها عابدزاده را پیش رو داشت با دریبل ساده شماره یک ایران دروازه را برای بار سوم باز کرد.

نتیجه بازی ستارگان ایران و جهان

بیوگرافی نویسنده

رها اعتمادی هستم دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد - تهران شمال و هم اکنون هم با سایت تفریحی و سرگرمی با شما عزیزان همراه هستم !!!!

مشاهده تمامی 653 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها