سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

خوردن ماکارونی برای زنان، خطرناک است ؟! سلامتی و تندرستی

خوردن ماکارونی برای زنان، خطرناک است ؟! سلامتی و تندرستی ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

سلامتی
متخصصان علوم تغذیه در تحقیقاتی تازه متوجه شدند که خوردن ماکارونی موجب بروز بیماری‌های قلبی و ایجاد اختلالات جدی در رگ‌های خونی زنان می‌شود.

خوردن ماکارونی برای زنان، خطرناک است؟!
به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه العالم، کار‌شناسان ایتالیایی مرکز بیماری‌های سرطانی میلانو در ایتالیا با استناد به تاریخ بیماریهای ثبت شده در پرونده سلامت هر یک از شرکت کنندگان در این پژوهش و خوراکی‌های روزانه بیماران، اعلام کردند ماکارونی ضررهای زیادی به بدن زنان وارد می‌کند.

نتایج پژوهش‌ها بیانگر این است که خوردن ماکارونی بیشتر از مردان، به زنان آسیب می‌زند به گونه‌ای که زیاده‌روی در خوردن آن موجب بروز بیماریهای قلبی و اختلال در رگ‌های خونی زنان می‌شود. دانشمندان دلیل آن را اختلال در ایجاد تعادل قند خون و در نتیجه آسیب دیدن قلب می‌دانند.

آنها اعلام کردند که علاوه بر اینها، ماکارونی موجب افزایش تجمع اسیدهای چرب و پایین آمدن سطح کلسترول خوب خون می‌شود که این موارد خود تحت تاثیر ترشح هورمون زنانه استروژن فعال می‌شود.

این همچنین تاکید کردند که خطرناک‌ترین نوع ماکارونی از آرد سفید با کیفیت تولید می‌شود.

** سلامتی ** سلامتی ** سلامتی **

ماکارونی یکی از انواع پاستا است. این ماده غذایی بیشتر در کارخانجات بصورت خشک تولید شده و قبل از خوردن جوشانده می‌شود. معنا و شکل ظاهری ماکارونی برحسب کشور و یا منطقه تفاوت دارد. در ژاپن معمولاً به نوعی پاستا گفته می‌شود که شکل ظاهری آن بصورت میله‌ای کوتاه سوراخ‌دار یا به شکل صدف یا طرح‌های متنوع دیگر است. در ایتالیا ماکارونی اشاره به نوعی پاستا به شکل میله‌ای سوراخ‌دار کوتاه است. به زبان انگلیسی، ماکارونی به معنای نوعی پاستای میله مانند کوتاه و سوراخ دار است، اما در بین ایتالیایی– آمریکایی‌ها در سراسر فیلادلفیا و نیویورک، ماکارونی لفظی است که به طورکلی به «پاستا» اشاره دارد.

سلامتی

سلامتی

برچسب ها : , ,

بیوگرافی نویسنده

دانشجوی کارشناسی ارشد الکترونیک امیدوارم از مطالب سایت لذت ببرید.

مشاهده تمامی 454 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها