سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

رضا ایرانمنش - آخرین وضعیت رضا ایرانمنش بازیگر و جانباز شیمیایی در بیمارستان

رضا ایرانمنش – آخرین وضعیت رضا ایرانمنش بازیگر و جانباز شیمیایی در بیمارستان ۱۳ مهر ۱۳۹۴

رضا ایرانمنش

به گزارش ایسنا: رضا ایرانمنش – بازیگر و جانباز شیمیایی – که پنج‌شنبه هفته جاری دچار حمله قلبی شده بود، اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تحت نظر است.

یکی از بستگان نزدیک رضا ایرانمنش حال عمومی‌ این بازیگر سینما و تلویزیون را رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: آقای ایرانمنش نسبت به دو روز اخیر حالش رو به بهبود است و اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیماستان آتیه تحت نظر پزشک است اما فعلا نمی‌تواند خیلی صحبت کند و باید بیشتر استراحت کند.

 

رضا ایرانمنش

 

و ادامه داده است: خوشبختانه خطر رفع شده و مشکل برطرف شده است. با توجه به اینکه آقای ایرانمنش از روز پنج‌شنبه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده‌اند، هنوز مشخص نشده است که چه زمان به بخش منتقل و از بیمارستان مرخص شوند؛ چراکه ایشان فعلا تحت نظر پزشک می باشند.

وی سپس از رسانه‌ها و افرادی که رضا ایرانمنش را می‌شناسند گلایه کرده است و گفت:‌ متأسفانه این معضل ما ایرانی‌هاست که وقتی یک نفر بیمار می‌شود و یا خدایی ناکرده فوت می‌کرد اظهار ناراحتی می‌کنند و به سراغش می‌آیند؛ در حالی که نباید این‌طور باشد. ما گله‌مندیم از آن‌هایی که آقای ایرانمنش را می‌شناسند اما وقتی وی در بیمارستان بستری می‌شود سراغش را می‌گیرند. خدایی ناکرده اگر ایشان فوت کرده بودند همه اظهار ناراحتی می‌کردیم، خوشبختانه او زنده می باشد و حالش خوب است اما ناراحتیم از اینکه برخی افراد زمانی که آقای ایرانمنش حالش بد می‌شود و به بیمارستان منتقل می‌شود می‌آیند و در حالت بیماری از او عکس می‌گیرند و سراغش را می‌گیرند، در حالی که ما اصلا راغب نیستیم که در چنین حالی از او عکس گرفته شود.

رضا ایرانمنش – بازیگر سینما و تلویزیون – پنج‌شنبه، نهم مهرماه دچار حمله قلبی و به بیمارستان منتقل شده است و اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آتیه تحت نظر می باشد.

بیوگرافی نویسنده

رها اعتمادی هستم دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد - تهران شمال و هم اکنون هم با سایت تفریحی و سرگرمی با شما عزیزان همراه هستم !!!!

مشاهده تمامی 653 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها