سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

موفقیت یک روزه نیست _ تلاش و پشتکار لازمه ی پیروزی

موفقیت یک روزه نیست _ تلاش و پشتکار لازمه ی پیروزی ۱۳ مهر ۱۳۹۴

تلاش و پشتکار

ما به دنیا نیامده ایم که مجازات شویم. ما اینجاییم که تعلیم ببینیم . هر اتفاقی پتانسیل تغییر ما را دارد. طوری عمل کن گویی هر اتفاقی هدفی دارد .آن گاه زندگیت هدف دار خواهد شد . ببین چرا به فلان تجربه نیاز داشتی، با آن رو به رو شو و درست را از آن بگیر تا دیگر سراغت نیاید.
??? ما به آدم های دیگر نگاه میکنیم ، آدم هایی که از دور به نظر می رسد زندگی راحتی دارند ولی آنها با مشکلات خودشان دست و پنجه نرم میکنند.
جهان هستی معلم صبور و ثابت قدمی است . اگر حواست به علایم و هشدار ها باشد ، زندگی نسبتا راحت و بی دردسر پیش خواهد رفت ، ولی اگر پشت فرمان خوابت برد یک درس بزرگ را جذب میکنی . برای اینکه چیزی را در زندگی داشته باشی و آن را حفظ کنی اول باید با آن راحت باشی.
چالش زندگی این است که قدر همه چیز را بدانی و در عین حال خودت را به هیچ چیز وابسته نکنی.
وقتی شدیدا درگیر چیزی هستیم ، وقتی از نظر احساسی به یک داد و ستد یا اتفاق وابسته هستیم مانع وقوع آن میشویم. روی دیگر این اصل چیست ؟ کمی آرام باش و خلاص!
??? مثبت بودن به مدت یک روز دردی را دوا نمیکند . قوی کردن ذهن مثل قوی کردن جسم است. اگر بیست تا شنا بروی و بعد بدوی جلوی آینه تفاوت چندانی نمیبینی. اما اگر کنترل فکرت را ۶ ماهی تمرین کنی ان گاه تغییرات بزرگ را در زندگیت میبینی.

در تلگرام به ما بپیوندید @sorifun

** تلاش و پشتکار ** تلاش و پشتکار **

تلاش و پشتکار

تلاش و پشتکار

بیوگرافی نویسنده

دانشجوی کارشناسی ارشد الکترونیک امیدوارم از مطالب سایت لذت ببرید.

مشاهده تمامی 454 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها