سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

چرا افراد باید وارد سیستم شما شوند؟

چرا افراد باید وارد سیستم شما شوند؟ ۱۵ مهر ۱۳۹۴

گروه و سیستم بازاریابی شما چه مزایایی بر گروه های دیگر دارد؟

حقیقتِ همیشه صادق این تجارت این است که واقعاً و جداً بواسطه خواست و اراده مردم رشد می کند یعنی اگر مردم نخواهند هر چند شرکت با محصولات بزرگ و شگفت انگیز باشد کار پیشرفتی نخواهد داشت . همچنین اگر مردم واقعاً بخواهند کار کنند هیچ نیرویی مانع کار آنها نمی تواند بشود. با به خاطر داشتن این حقیقت در این مرحله شما توانایی های گروه خود را نشان می دهید .

در این مرحله سایت و محصولات آموزشی  را نشان می دهید به آنها توضیح می دهید که تیم ما برنامه ای جدی برای آموزش مجموعه دارد تا تضمین کند آنها تمام وسایل لازم جهت ادامه کار را دارند.

 

از طرف دیگر از رشته بالاسری های خود یاد می کنید و خودتان که چگونه زمانتان را وقف مجموعه می کنید . اگر موارد موفقی را در بالاسری هایتان یا سایر زیر مجموعه هایتان دارید می توانید مثال بزنید ولی در هیچ حال اغراق نکنید و دروغ نگویید اگر فقط اولین پورسانت را گرفته اید اشکالی ندارد. توضیح دهید که همین پورسانت اول چقدر شما را به کارهایتان امیدوارتر کرده است و چگونه مصمم تر گام های بعدی را بر می دارید.

یک شیوه قدرتمند دیگر برای نشان دادن قدرت پشتیبانی فنی گروهتان ارج نهادن و تقدیر از بالاسری و حامی هایتان است. بالاسریها و حامی ها می توانند در لحظات سخت و دشوار به کمک شما بیایند مثلاً پرزنت کردن افراد برجسته و مهم یا دوستان نزدیک خودتان که شما را به عنوان یک فرد ممتاز در تجارت قلمداد نمی کنند در این لحظات است که شما می توانید از حضور حامی هایتان استفاده نمایید شرط این کار آن است که پیشتر به شیوه مناسبی به آنها ارج و تقدیر خودتان را نشان داده باشید.

مثلاً می توانید به فرد پرزنت شونده بگویید:

“افتخار من است که حامی همچون محمد دارم. شما باید پرزنت کردن و آموزش دادن وی را از نزدیک ببینید تا هنگامی که او را از نزدیک ندیده بودم به این کار باور کامل نداشتم. اعتماد به نفس و تجربه ی وی به من کمک کرد تا بسیار سریعتر در کار پیشرفت کنم و …”

پس از این مسئله سوالاهای بعدی فرد پرزنت شونده این است که:

چرا شرکت شما را انتخاب کنیم؟

خوب می دانید که در زمینه صنعت بازاریابی شبکه ای سیستمهای زیادی فعالیت دارند.

مزیت سیستم شما بر آنان چیست که مشتریان را جذب شرکت شما کند؟

اینجاست که شما به معرفی محصولات و توضیحی درباره سابقه شرکت و تجربه و عمکرد آن در سالهای گذشته می پردازید فراموش نکنید که لازم نیست یک به یک محصولات را معرفی کنید. آنها را به طور کلی معرفی کنید و یک یا دو امتیاز داشتن آنها را بگویید. در مورد شرکت نیز تجربه و عملکرد آن را به صورت مختصر اشاره کنید. اینها همان ویژگیها هستند و همانطور که پیشتر گفتیم برای ما اولویت با سود است و سود چیزی است که به مشتری ها مربوط می شود نه به شما و شرکت.

یک نکته ظریف درباره ارائه ویژگی های شرکت:

شما می توانید به شکلی ویژگی ها را نیز تبدیل به سود کنید: به طور مثال بجای گفتن :” شرکت ما چندین سال رشد مداوم و مستمر داشته است”. بگویید:” شما یک تجارت مطمئن و امن را شروع خواهید کرد و چندین سال سابقه رشد مداوم ما این مسئله را نشان می دهد” یا مثلاً نگویید:” شرکت ما میلیون ها تومان صرف کاتالوگ و برنامه های آموزشی کرده است.” به جای آن بگویید:” شما خوشحال خواهید بود که با شرکت ما کار می کنید چون بهترین و کاملترین وسایل آموزشی و کار مشتریان خود را در اختیار آنان قرار داده است.

گروه و سیستم

سیستم

بیوگرافی نویسنده

علاقه زیادی به بحث های موفقیتی و روانشناسی دارم!

مشاهده تمامی 26 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها