سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

چگونه بر ترس از فروش فائق بیایم؟

چگونه بر ترس از فروش فائق بیایم؟ ۲۴ مهر ۱۳۹۴

شما مدیر مالک یک کسب‌وکار هستید و از فروش متنفرید؟ فقط این‌رو بگم که تنها نیستید. هرچند که یک فروشنده خوب بودن یکی از اصلی‌ترین فاکتور ها برای موفقیت یک کسب‌وکار است، خیل از مردم هستند که احساس خوبی نسبت به کار فروش ندارند.

توجه داشته باشید که همواره عامل ترس ناشناخته‌های موجود در ذهن ماست و در حقیقت یک پاسخ روانی به یک تهدید درک شده می‌باشد. شما با ایجاد یک فرایند مشخص برای فروش و پیروی از مجموعه‌ای مراحل ساده که موجب بالا رفتن اعتمادبه‌نفس شما در مهارت‌های خودتان می‌شود، می‌توانید این ترس را کنار بگذارید.

در این مطلب پنج مرحله را به شما پیشنهاد می‌دهم که مالکان کسب‌وکار می‌توانند برا به حداقل رساندن ترس خود از فروش از آن پیروی کنند:

 

قبول کنید که فروش یک علم است: برخلاف چیزی که پیش‌ازاین ممکن است شنیده باشید، فروش بیشتر از آنکه یک هنر باشد، یک علم است. چراکه برخورد کردن و وارد شدن به یک فرایند فروش با استفاده از محاسبات ریاضی، اعداد و فرمول‌ها به‌صورت حساب‌شده و عملی ممکن می‌باشد. باتجربه‌ترین فروشندگان در شرکت‌های بزرگ همیشه می‌گویند که فروش به‌نوعی بازی با اعداد است، به عبارتی فعالیتی است که بر پیگیری هر مرحله از فروش و نظارت داشتن بر نتایج تا کسب یک فرمول برای موفقیت ادامه دارد. تمام اینها به این معنی است که آموزش و تربیت یک مدیر و مالک کسب‌وکار برای تبدیل‌شدن به فروشنده موفق کاری است ممکن و قابل‌اجرا.

 

دانسته‌های ناخودآگاه قبلی را غیرفعال کنید: زمانی که نوبت به فروش می‌رسد، بسیاری از اعمال و رفتاری که در دوره‌ها و فرایندهای قبلی فراگرفته‌اید، اثری عکس بر رفتار شما دارند، بنابراین به‌منظور موفقیت در عرصه فروش شما نیاز به برنامه‌ریزی مجدد ذهن و ادراک خود برای مشخص کردن موارد قابل‌قبول و غیر قبول دارید. مواردی از قبیل اینکه “هرگز با غریبه‌ها صحبت نکن” یا “هرگز در رابطه با پول صحبت نکن” که پیش از در کودکی فراگرفته‌اید، ممکن است در ناخودآگاه ذهن شما باقی‌مانده باشد و در این فرایند برای شما ایجاد اختلال کند، بنابراین برای تغییر دادن آن‌ها نیاز به تلاش زیادی برای تغییر دادن آن‌ها دارید.

 

Conquer_Fear_of_Selling1

 

بیوگرافی نویسنده

علاقه زیادی به بحث های موفقیتی و روانشناسی دارم!

مشاهده تمامی 26 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها