سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

سفر جان میلتون فاگ به ایران

سفر جان میلتون فاگ به ایران ۲۶ مهر ۱۳۹۴

جان میلتون فاگ کیست؟

متولد ۴ ژانویه ۱۹۴۸ در شهر لویتون ایالت پنسیلوانیا.

جان میلتون فاگ دارای چهار فرزند به نامهای ریشل (۳۲ ساله)، جانی (۲۸ ساله)، النورا (۱۴ ساله)، آناییس (۷ ساله) است.

مدرک تحصیلی او لیسانس عکاسی از دانشکده هنر فیلادلفیا است.

این مرد ۶۷ ساله را ناپلئون هیل (نویسنده کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید) عرصه بازاریابی شبکه ای در دنیا می نامند.

آشنایی جان میلتون فاگ با بازاریابی شبکه ای به ۳۰ سال پیش باز می گردد. پیش از آن جان نقش مدیر بازاریابی شرکتی را بر عهده داشت  که کارش عرضه محصولات سلامتی بود. خودش ماجرا را اینگونه تعریف می کند: “۳۰ سال پیش همسرم محصول یک شرکت را خرید و تجربه اش در استفاده از آن محصول را با من در میان گذاشت. من هم از آن محصول استفاده کردم و نتیجه خوبی در استفاده از آن محصول کسب کردم. بعد از مدتی فهمیدم که با عضویت در یک طرح درآمدزایی می توانم نقش فروشنده آن محصول را داشته باشم و اینگونه شد که به عضویت یک شرکت بازاریابی شبکه ای در آمدم.”

در دهه ۸۰ میلادی جان میلتون فاگ شروع به مصاحبه با افراد موفق عرصه بازاریابی شبکه ای کرد و جمع آوری این نظرات بود که جرقه تاسیس ماهنامه ای به نام آپلاین را در ذهن او ایجاد نمود و اینگونه بود که به عنوان سردبیر مجله آپلاین کارنامه موفق تری را برای خود ایجاد نمود. موسس مجله نتورکینگ تایمز و سردبیری مجله سبکه زندگی بازاریابی شبکه ای از افتخارات دیگر آقای جان میلتون فاگ است. امّا شاید آنچه که بیش از هر چیز دیگری نام جان میلتون فاگ را جهانی کرده است نگارش پرفروش ترین کتاب عرصه بازاریابی شبکه ای به نام “بزگترین بازاریاب شبکه ای دنیا” می باشد. کتابی که در سال ۱۳۸۴ در ایران نیز توسط آقای نیما عربشاهی ترجمه شده است. این کتاب توانسته است با فروش دو میلیون نسخه ای در دنیا عنوان پرفروش ترین کتاب صنعت بازاریابی شبکه ای را به خود اختصاص دهد. کتاب پول،پول،پول و اینک… بازاریابی شبکه ای! نیز از دیگر آثار اوست. که این کتاب با مقدمه ای ویژه ایرانیان به زودی توسط موسسه سامانه و روش های هادی منتشر خواهد شد. جان میلتون فاگ به تازگی کتاب دیگری را با نام “چرا من گوش نمی دهم و چرا اینقدر صحبت می کنم؟” به رشته تحریر در آورده است که همزمان با چاپ در ایالات متحده آمریکا در ایران نیز توسط موسسه سامانه و روش های هادی به بازار ارائه خواهد گردید.

جان، هم اکنون با همسر روس تبار خود (کاتیوشا) و دو دختر خردسالش یعنی آناییس و النورا در دهکده ای در جنوب شهر شارلوتزویل به نام (نورث گاردن) در ایالت ویرجینیا در باغی زیبا و رویایی زندگی می کند.

اگر از تمامی دوستان جان میلتون فاگ ویژگی های رفتاری او را بپرسید همگی دو ویژگی مشترک را از او به زبان خواهند آورد: اولی رُک و بی پرده سخن گفتن او و دیگری آغوش باز او در کمک کردن به دیگران.

 

چرا از او برای سخنرانی در ایران دعوت به عمل آوردیم؟

زمستان ۱۳۹۳ هنگامی که برای انجام مصاحبه با مجله فروش مستقیم با او صحبت می کردم در پایان صحبت هایم هنگامی که از او به شوخی پرسیدم “کی می خواهی به ایران بیایی؟” با پاسخ عجیب او رو به رو شدم ” هر وقت که مرا دعوت کنید! حتی در تابستان”

از آن زمان به بعد هرگاه که با او صحبت کردم از من می پرسید ” پس کی مرا دعوت می کنید؟ زمان در حال سپری شدن است!”. باز هم زمان سپری شد و قدمی برای دعوت از او به عمل نیاوردم.

امّا شبی را به خاطر دارم که از دست افراد حریص در بازاریابی شبکه ای عصبانی بودم و این مشکلم را با او درمیان گذاشتم و در جواب کلمه ای طلایی را از او شنیدم:”راه نجات بازاریابی شبکه ای در ایران رسیدن به مشارکت الهام بخش است!”

این کلمه مشارکت الهام بخش برایم تازگی داشت. هنگامی که از او در رابطه با این کلمه پرسیدم در پاسخ این نکته را به من گوشزد کرد که صحبت کردن من و او به تنهایی نمی تواند تاثیری بر بازاریابی شبکه ای داشته باشد بلکه باید این تجربیات را با دیگران سهیم شویم و حلقه مشارکت الهام بخش را وسیع تر و وسیع تر کنیم. در واقع جرقه دعوت از آقای جان میلتون فاگ زمان زده شد که با هم تصمیم گرفتیم تا مشارکت الهام بخش را در بازاریابی شبکه ای ایران پیاده سازی کنیم. (در آینده در رابطه با این کلمه بسیار خواهید شنید.)

حضور جان میلتون فاگ در ایران و استفاده از تجربیات ۳۰ ساله این فرد در ایران می تواند قدمی بزرگ در راه پیاده سازی بازاریابی شبکه ای سالم باشد. چشم اندازی نه به وسعت ایران بلکه به وسعت کل منطقه.

شناخت جان میلتون فاگ از بازاریابی شبکه ای در ایران در چه حد است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت به حدی که از تمام نقاط قوت و ضعف بازاریابی شبکه ای در ایران مطلع است. تاریخچه حضور هرمی ها در ایران را می شناسد. شرکت های داخلی را می شناسد و از مشکلات و مصائب نمایندگان مستقل فروش و راهبران در عرصه بازاریابی شبکه ای در ایران مطلع است و این اعتقاد را دارد که برای درمان کاستی های موجود می تواند راهکارهای مناسبی ارائه دهد و با ایمان فراوان پای این سخن خود ایستاده است که ایران می تواند پیشگام بازاریابی شبکه ای در خاورمیانه باشد.

هنگام حضور آقای جان میلتون فاگ در ایران چه برنامه هایی اجرا خواهد شد؟

گردهمایی هایی که برنامه ریزی شده است عبارتند از:

  • ۱۹ آبان کارگاه آموزشی “آهسته ثروتمند شوید” ساعت ۱۶ الی ۲۳ سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران
  • ۲۰ آبان کارگاه آموزشی “سخن گفتن و گوش دادن” ساعت ۹ الی ۱۶ در سالن خواجه نصیرالدین طوسی، مرکز همایش های صداو سیما
  • ۲۱ آبان کارگاه آموزشی “سخن گفتن و گوش دادن” ساعت ۹ الی ۱۶ در سالن خواجه نصیرالدین طوسی، مرکز همایش های صداو سیما
  • ۲۳ آبان کارگاه آموزشی راهبری ساعت ۱۶ الی ۲۱ در سالن شیخ مفید، مرکز همایش های صدا و سیما
  • ۲۴ آبان کارگاه آموزشی راهبری ساعت ۹ الی ۱۴ در سالن شیخ مفید، مرکز همایش های صدا و سیما
  • ۲۴ آبان کارگاه آموزشی راهبری ساعت ۱۶ الی ۲۱ در سالن شیخ مفید، مرکز همایش های صدا و سیما

کارگاه آموزشی آهسته ثروتمند شوید به نظریه آقای فاگ در رابطه با جهار سنگ بنای آهسته ثروتمند شدن در بازاریابی شبکه ای خواهد پرداخت

کارگاه آموزشی سخن گفتن و گوش دادن به تکنیک اثرگذاری در مذاکره در سخن گفتن و گوش دادن خلاقانه خواهد پرداخت.

کارگاه آموزشی راهبری مخصوص راهبرانی است که می خواهند سازمان فروش خود را مستحکم تر و پایدارتر کنند.

نکته قابل توجه این است که جان میلتون فاگ تاکید کرده است که به ایران نمی آید تا «سخنرانی کند» بلکه به ایران می آید تا با ایرانیان مکالمه ای دو طرفه برقرار کند. لذا عمده زمان گردهمایی ها و جلسات به پرسش و پاسخ با افراد حاضر در سالن اختصاص خواهد یافت.

به تمام شرکت کنندگان در این کارگاه ها گواهینامه ای با امضای ایشان اعطا خواهد شد که ارزش این گواهینامه چیزی جز تایید حضور این افراد در این کارگاه ها نخواهد بود. حضوری که شاید روزگاری از آن به عنوان بهترین تجربه کاری در زندگی خود یاد کنید….

 

قیمت شرکت در این همایش ها چه قدر است؟

با موسسه هادی به شماره ۸۸۴۶۲۱۳۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید و با رزرو تلفنی پس از واریز مبلغ به شماره کارت اعلامی به شما، رزرو بلیت خود را تایید نمایید.

بیوگرافی نویسنده

علاقه زیادی به بحث های موفقیتی و روانشناسی دارم!

مشاهده تمامی 26 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

1 دیدگاه ارسال شده
  • reza گفت:

    خیلی عالیه.
    بازاریابی شبکه ای توی ایران داره جایگاه خودشو پیدا میکنه.
    ممنون از اطلاع رسانیتون.

  • Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    به نکات زیر توجه کنید

    • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
    • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
    
    
    برچسب ها