سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

گفتگو با مانی حقیقی | درباره وضعیت سینما کشور

گفتگو با مانی حقیقی | درباره وضعیت سینما کشور ۹ شهریور ۱۳۹۴

گفتگو با مانی حقیقی

مانی حقیقی با بیان اینکه فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» یک کمدی رمانتیک است، تاکید کرد: تمام تلاش این بوده که همیشه یک تجربه تازه در فیلم‌هایم داشته باشم بنابراین این‌بار قصد دارم سینمای تجاری را تجربه بکنم.

گفتگو با مانی حقیقی

این کارگردان سینما در پی انصراف شهرام شاه حسینی از ساخت این فیلم در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی ایسنا خبر داد که از امروز (۷ شهریور ماه ) رسما پیش‌تولید «۵۰ کیلو آلبالو» را از ابتدا شروع می‌کنیم، عوامل فیلم با ورود من تغییر خواهند کرد و تصمیم داریم فیلم را از اول مهرماه کلید بزنیم.

 

او در پاسخ به اینکه آیا فیلمنامه بازنویسی خواهد شد، گفت: به واسطه اینکه مدتی از این فیلمنامه دور بودم، طبق روال معمول کارهایم پس از اینکه عوامل انتخاب شدند، یک بازنویسی نهایی براساس بازیگرانی که انتخاب شدند، خواهیم داشت.
گفتگو با مانی حقیقی
حقیقی در پاسخ به اینکه آیا گزینه‌های احتمالی بازیگران این فیلم گزینه‌هایی خواهند بود که چند سال پیش مطرح بودند گفت:این فیلم، یک فیلم دختر پسری است. دخترها و پسرهایی که قرار بود در این فیلم حضور داشته باشند، الان خانم‌ها و آقایان محترمی شده‌اند بنابراین گزینه‌های مناسبی برای این فیلم نیستند.

گفتگو با مانی حقیقی

او در پاسخ به اینکه آیا چهره جدیدی را در این فیلم معرفی خواهد کرد؟ گفت: طبق روال مرسوم کارهایم قصد دارم‌ چهره جدیدی معرفی کنم.
مانی حقیقی که فیلم «اژدها وارد می‌شود» را در مراحل فنی دارد در پاسخ به اینکه در جشنواره امسال دو فیلم خواهد داشت؟ گفت: تردید دارم فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» را به جشنواره بدهم، البته وقتی فیلم تمام شد به اتفاق تهیه‌کننده تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

به گزارش ایسنا، تهیه‌کننده «پنجاه کیلو آلبالو» مصطفی شایسته است و لیست نهایی عوامل این فیلم پس از قرارداد اعلام خواهد شد.

 

گفتگو با مانی حقیقی

بنا بر این گزارش، مانی حقیقی کارگردان «کنعان»، «پذیرایی ساده»، ۶ سال قبل پیش از انتخابات ریاست جمهوری قصد داشت «پنجاه کیلو آلبالو» را که خودش با همراهی فرهاد توحیدی نوشته جلوی دوربین ببرد که این امکان به دلایل شرایط آن مقطع فراهم نشد و چندی پیش قرار بود شهرام شاه حسینی این فیلم را بسازد که با انصراف او، دوباره مانی حقیقی این فیلم را خواهد ساخت.

بیوگرافی نویسنده

رها اعتمادی هستم دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد - تهران شمال و هم اکنون هم با سایت تفریحی و سرگرمی با شما عزیزان همراه هستم !!!!

مشاهده تمامی 653 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها