سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

افشاگری فقیهه سلطانی نوشته ی قابل تامل فقیهه سلطانی درباره سینمای ایران

افشاگری فقیهه سلطانی نوشته ی قابل تامل فقیهه سلطانی درباره سینمای ایران ۹ آبان ۱۳۹۴

خانم فقیهه سلطانی متن زیر را در جواب اظهارت جدید خانم طاهریان (بعد از کشف حجاب خانم طاهریان ) درباره وضعیت سینمای ایران بیان کردن

افشاگری صدف طاهریان

افشاگری فقیهه سلطانی

متن منتشر شده در صفحه اینستاگرام فقیهه سلطانی درباره وضعیت سینمای ایران  “

بنام خداوند راستین
خانم صدف طاهریان ..حرفهای شما در مورد عده ای زیادی از دست اندر کاران سینمای ما متاسفانه ،متاسفانه و متاسفانه، کاملا درست و مورد تایید هست!!!! …میدانم در مقابل این انسانهای حقیر توهین دیده ای و رنج کشیده ای ،اما ایکاش با گذاشتن عکسهای بدون پوشش ات چشم و دل این افراد ناپاک رو که روز بروز بر تعدادشان در سینما و حتی پروژه های تلویزیونی افزوده میشه، از دیدن زیبایی خودت ، سیر نمیکردی و باعث خدشه دار شدن تصویرت در ذهن مردم عزیزمان نمیشدی …در اینصورت اکثر هنرمندانی مثل من، که سالیان سال در این حرفه بودنمان را شرافتمندانه حفظ کرده ایم و حتی یک لبخند باج به کسی نداده ایم( که دقیقا دلیل کم کار شدنمان هم رشد همین عده ناصالح شهوت پرست در سینماست) کاملا از تو حمایت میکردیم ..و اما شک نکن، که ما بانوان سینمای ایران سکوت نخواهیم کرد و شجاعانه در مقابل این عده ی ناپاک می ایستیم ، میجنگیم.. تا روزیکه پشت صحنه ی سینمای ما نیز به معنای واقعی کلمه اسلامی ،شریف ، پاک و پاکیزه گردد ..به امید آنروز .
فقیهه سلطانی 

افشاگری فقیهه سلطانی

افشاگری فقیهه سلطانی

بیوگرافی نویسنده

رها اعتمادی هستم دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد - تهران شمال و هم اکنون هم با سایت تفریحی و سرگرمی با شما عزیزان همراه هستم !!!!

مشاهده تمامی 653 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها