Warning: curl_multi_init() has been disabled for security reasons in /home2/traupsco/domains/sorifun.com/private_html/wp-content/plugins/amp/includes/lib/fasterimage/FasterImage.php on line 39 Warning: curl_multi_exec() expects parameter 1 to be resource, null given in /home2/traupsco/domains/sorifun.com/private_html/wp-content/plugins/amp/includes/lib/fasterimage/FasterImage.php on line 58 چگونه استقامت و قدرت ذهنمان را افزایش دهیم؟ - قدرت ذهن
مد لباس مانتو و کانال تلگرام و عروس و عکس ترلان پروانه و بازیگران

چگونه استقامت و قدرت ذهنمان را افزایش دهیم؟ – قدرت ذهن

قدرت ذهن

قدرت ذهن

همه ی ما در طول روز ، در خانه ، در محل کار ، در فروشگاه ، در خیابان و … با چالش های زیادی روبه رو می شویم . بعضی از آنها فقط چالش های کوچکی هسنند که به راحتی و به صورت خودکار از پس آنها بر می آییم . اما بعضی از آنها به استراتژی ، فکر و استقامت ذهنی بالایی نیاز دارند.
همچنین شما در رفتار با فرزند نوجوانتان، مراقبت از اولیاء سالمندتان و یا تجارت با افراد سرسخت به استقامت ذهنی احتیاج دارید. همانطوری که ما تحت تاثیر تغییرات در زندگیمان هستیم باید یاد بگیریم که چطور استقامت ذهنیمان را بالا ببریم . استقامت ذهنی به معنای بی اراده گی و یا تحمل درد و رنج نیست . این توانایی، تمرین قدرت درونی ست ، توانایی درست رفتار کردن با همه ی این چالش هاست . این امر مستلزم درجه معینی از اراده ، اعتماد به نفس ، نظم و انظباط و توانایی استقامت در مورد آنچه انجام می دهید است .
ما باید یاد بگیریم که چطور با ذهنمان دقیقا بر روی آنچه انجام می دهیم تمرکز کنیم و به خودمان اجازه ندهیم که دچار ذهن پریشانی شویم . همچنین نباید تسلیم به خواسته های غیر منطقی و ناعادلانه ی مردم اطرافمان شویم . ما باید یاد بگیریم که بر روی جاده هدفمان بمانیم هر چقدر هم که ماندن و رفتن بر روی آن جاده سخت باشد .
وقتی که ما استقامت ذهنی را ساختیم باید به خودمان یاد بدهیم که هرگز همه ی چیزها را ناتمام رها نکنیم . استقامت ذهنی ما را در راه رفتن نگه می دارد حتی اگر جسم ما خسته شده باشد و بخواهد تمام کند .
قدرت درونی، ما را در مسیر رفتن حفظ می کند صرفه نظر از مشکلات و چالش هایی که ما با آن روبه رو هستیم .
نکاتی در مورد افزایش استقامت و قدرت ذهنی:
شما می توانید استقامت ذهنیتان را درست به همان روشی که یک ورزشکار استقامت بدنی اش را افزایش می دهد، افزایش دهید: از طریق تمرین و تمرین
تمرینات ذهنی مغز را به چالش می کشند و به آن قدرت می دهند و همچنین سطح عمل و استقامت و قدرت تمرکز و حافظه را بالا می برند .
راههای مختلفی برای تقویت مغز و ذهنتان وجود دارد . یکی از این راهها حل جدول و پازل است . زیرا آنها نیاز دارند شما از سر خود استفاده کنید و حقایق، واژگان و جزئیات را به یاد داشته باشید . بعضی از بازیهای کامپیوتری و یا بازیهای دیگر می تواند ذهن و مغزتان را به چالش بکشد مانند شطرنج.
تمرینات فیزیکی نه تنها برای بدن مهم است بلکه برای مغز نیز اهمیت دارد زیرا آنها اکسیژن و خون زیادی را به مغز می فرستند . فوکوس کردن بر روی آنچه که انجام می دهید قدرت تمرکز ، اعتماد به نفس و استقامت ذهنتان را افزایش می دهد . به جای اینکه توجه خود را همزمان روی دو چیز قرار دهید مثلا روی کار و خیالبافی ، خواندن کتاب و تماشای تلویزیون ، انجام تکالیف و گوش دادن به موزیک و … سعی کنید بر رو یک چیز تمرکز کنید .
سعی کنید کارهایی را انجام دهید که قبل از این هرگز انجام نداده اید و کارهایی که قبلا انجام داده اید را از راه دیگری انجام دهید.
سعی کنید کارهای جدیدی یاد بگیرید ، مهارتتان را افزایش دهید ، یک تفریح و سرگرمی جدیدی را شروع کنید و …
همه ی این چیزها از ذهنتان کار می کشد و بنابراین قدرت و استقامت و اراده تان را افزایش می دهد.

** قدرت ذهن ** قدرت ذهن ** قدرت ذهن ** قدرت ذهن ** قدرت ذهن ** قدرت ذهن ** قدرت ذهن **