سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

ترلان پروانه زیباترین بازیگر زن آینده سینمای ایران

ترلان پروانه زیباترین بازیگر زن آینده سینمای ایران ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

169464139-sorifun-com

ترلان پروانه هر روز زیباتر از دیروز عکس های جدید ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان را همراه با بیوگرافی ترلان پروانه آماده کرده ایم.

مطمئنا چهره کودکی ترلان پروانه را بخاطر دارید که در بسیاری از تبلیغات تلویزیون حضور داشت. این بازیگر کشورمان حالا ۱۷ ساله شده و به نظر می رسد در چند سال آینده به عنوان زیباترین بازیگر زن کشورمان, در فیلم های بی شماری حضور داشته باشد!

ترلان پروانه

  1780523684-sorifun-com

کودکی ترلان پروانه

1160720993-sorifun-com

ترلان پروانه در ۱۷ سالگی

1870267361-sorifun-com

عکس جدید ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه :

 

وی متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز می باشد.

 

در خانواده فرهنگی و هنرمند در شهر شیراز بدنیا آمد، در سه سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت.

 

در فیلم سینمایی ‘رویای آخر’ به کارگردانی آقای مهرداد خوشبخت و سریال ‘بچه‌های خیابان’ به کارگردانی آقای همایون اسعدیان حضور داشت. پس از نشان دادن استعداد خود کارش را به طور جدی در سینما، تلویزیون و تئاتر ادامه داد. او تا کنون بیش از ۶۰ کار سینمایی و تلویزیونی انجام داده‌است.

 

او در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم “آهوی پیشونی سفید” برنده “پروانه زرین” به عنوان بهترین بازیگر دختر شد.

بیوگرافی نویسنده

رها اعتمادی هستم دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد - تهران شمال و هم اکنون هم با سایت تفریحی و سرگرمی با شما عزیزان همراه هستم !!!!

مشاهده تمامی 653 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها