سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

راز یک پرزنت موفق چیست

راز یک پرزنت موفق چیست ۱۵ مهر ۱۳۹۴

اما راز یک پرزنت موفق در چیست؟

راز این مسئله یک نکته ساده است:باید قابلیت این را داشته باشد که مانند یک پرزنت شونده فکر کنید در واقع بتوانید خود را کاملاًٌ جای وی قرار دهید و آنچه او نیاز دارد حس کنید…

 

چیزهایی که او نیاز دارد:

سابقه و تجربه شرکت ……

طرح درآمد زایی و درآمد بالقوه مشتریان

سیستم آموزشی

کسی که پرزنت را انجام می دهد.

محصولات شرکت

حمایت بالاسری ها

تصویر و وجهه ی شرکت

جزو نفرات اول بودن در یک منطقه

حال می خواهیم که تمام این موارد را به ترتیب اهمیت برای کسی که پرزنت می شود بچینیم. لطفاً قبل از ادامه دادن آنها را به ترتیبی که از نظر شما مهم باشد اولویت بندی کنید تا مقایسه ای انجام دهیم.

حال واقعیت را ببینیم.

یک فرد در جلسه پرزنت مطالبی که برایش اهمیت دارد به این ترتیب است:

۱- کسی که پرزنت می کند.(پرزنت موفق)

تعجب کردید! نه؟ همه چیز به شما ارتباط دارد. یادتان باشد که مردم عضو شرکت نمی شوند مردم عضو مردم می شوند. پس لازم است کمی شما را بشناسند و با شما ارتباط برقرار کنند.

۲- حمایت بالاسری ها(پرزنت موفق)

باز هم همانند شماره اول این نیز به شما برمیگردد. مشتریان جدید می خواهند بدانند که آیا شما برای آنها می توانید کمک کننده و حامی باشید؟ چقدر می توانند روی شما یا سایر بالاسری ها و حامی ها حساب کنند؟ مطمئناً ما با کسی که خوشمان نمی آید همکاری نمی کنیم و بدنبال کسانی هستیم که به ما اهمیت می دهند.

۳- سیستم آموزشی(پرزنت موفق)

ببینید ما هنوز به پول و مسائل مادی نرسیده ایم …

هنوز داریم درباره شما حرف می زنیم. آیا برنامه آموزشی مشخصی در شبکه شما وجود دارد یا هر کس به دلخواه خود کار می کند؟ آیا سیستم آموزشی شما می تواند مرا در این صنعت موفق کند؟ آیا بازده سیستم آموزشی شما مثبت بوده است؟

بیشتر مردم اعتماد به نفس انجام این کار را ندارند. شاید تجربه اولشان است یا از کار می ترسند ولی اگر بدانند که شما خوب و حرفه ای آموزششان خواهید داد نظرشان تغییر خواهد کرد. وقتی من کسی را پرزنت می کنم از وی می خواهم که بدون من هیچ کاری نکند از وی می خواهم که با من آموزش ببیند و در طول کار کمکش می کنم. حال من عده ای را دیده ام که بعد از پرزنت می گویند خوب از فردا کار را شروع کنیم! فردا چند تا از دوستاتو بیار پرزنت! این واقعاً به شبکه آسیب می رساند اگر من هنوز کار را کامل یاد نگرفته باشم صرفاً باعث خرابکاری خواهم شد. لازم است که همه از آموزش کافی برخوردار شوند.

۴- طرح درآمد زایی و درآمد بالقوه مشتری ها(پرزنت موفق)

حال کم کم به پول رسیدیم  کسی که پرزنت می شود به این فکر می کند:آیا من می توانم از این کار پولی در بیاورم؟ در واقع سوال آنها این است که آیا شما می توانید کمکشان کنید تا به سود برسند؟ در توضیح سیستم پورسانت دهی زیاد فنی و عمیق بحث نکنید آنها غالباً در جلسه اول آن را کاملاً درک نمی کنند.

۵- محصولات(پرزنت موفق)

آیا محصولات ارزشمند و با کیفیت هستند؟

محصولات زیبا و متنوع باعث ایجاد رابطه عاطفی بین مشتری و شرکت می شود که به نوبه  خود مهم تلقی می شود. ولی در توضیح دادن جزئیات زیاد اصرار نکنید. آنها بیشتر به ظاهر محصولات اهمیت می دهند و اینکه ارزش آن چقدر است.

۶- جزو نفرات اول در یک ناحیه بودن(پرزنت موفق)

این مسئله باعث می شود که پتانسیل درآمد زایی و رشد فرد بیشتر شود ولی این مسئله در اولویت نیست. مثلاً من کسانی را می شناسم که در ناحیه هایی که قبلاً دیگران در آنجا حضور داشتند فعالیت کرده و موفق شده اند. چرا؟ چون موارد اول تا سوم آنها قوی تر از کسانی بوده که صرفاً جزو نفرات اول یک ناحیه بوده اند… نفر اول بدون در یک ناحیه دلیل اول شدن نیست.

۷- تصویر و وجهه شرکت(پرزنت موفق)

شرکت چه مدت است که فعالیت می کند؟

آیا می توان به خدمات شرکت اطمینان کرد؟ آیا پورسانت ها سر وقت پرداخت می شود؟ آیا محصولات به دست مشتریان می رسد؟

۸- سابقه و تجربه شرکت(پرزنت موفق)

آخرین مورد دانستن مختصری درباره سابقه شرکت و مدیریت آن است. دانستن اینکه نمایندگی چه کسانی هستند و چقدر به این کار تسلط دارند.

پرزنت موفق

پرزنت موفق

بیوگرافی نویسنده

علاقه زیادی به بحث های موفقیتی و روانشناسی دارم!

مشاهده تمامی 26 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها