سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

افزایش دو برابری کرایه اتوبوس در شب | آیا واقعا کرایه اتوبوس ها در شب دو برابر می شوند؟

افزایش دو برابری کرایه اتوبوس در شب | آیا واقعا کرایه اتوبوس ها در شب دو برابر می شوند؟ ۲۱ فروردین ۱۴۰۱

اتوبوس رانی دردون شهری یک از اصلی ترین ارکان حمل و نقل است. این سرویس حتی در شب هم به کار خود ادامه می دهد. اما آیا کرایه اتوبوس در شب دو برابر می شود؟ در ادامه با سوری فان همراه باشید.

افزایش دو برابری کرایه اتوبوس در شب

مهدی چمران در آغاز چهل و نهمین جلسه شورای شهر تهران ضمن اشاره به سوم اسفندماه سالروز کودتای انگلیسی رضاخان پهلوی درسال ۱۲۹۹ و ۵ اسفندماه سالروز بزرگداشت دانشمند بزرگ اسلامی خواجه نصیرالدین طوسی، اظهار کرد: ۵ اسفندماه به عنوان روز مهندس نامگذاری شده است و این روز را به مهندسین کشور تبریک عرض می کنیم و این درحالیست بخش مهمی از پیشرفت های کشور ماه بر برمبنای علوم مهندسی شکل گرفته است.

وی همچنین درجریان جلسه امروز به شهادت دو خلبان در حادثه روز گذشته در تبریز اشاره کرد و گفت: شهادت این دو عزیز را به خانواده محترم شان تبریک و تسلیت عرض کرده و امیدواریم با برناهم ریزی دقیق از وقوع چنین حوادثی جلوگیری شود.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در واکنش به انتشار خبر “دو برابر شدن کرایه اتوبوس در ساعات شب و تصویب آن توسط شورای شهر”، تصریح کرد: باید به این موضوع اشاره شود که ۲۰ سال است کرایه‌های اتوبوس شبها به دلیل کمتر استفاده کردن مسافرین دو برابر می‌شود و این موضوع نیز به شورای انقلابی و غیرانقلابی ربطی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ما نیز در این دوره از مدیریت شهری این دو برابر را بیشتر نکردیم و حفظ شده است و نیاز داشت که این موضوع در صحن شورا اعلام شود.

کرایه اتوبوس های درون شهری در سال ۱۴۰۰

نرخ کرایه خطوط اتوبوسرانی و مینی‌بوس شهر تهران نیز تا ۲٫۵ کیلومتر ۱۰۰۰ تومان، بیش از ۲٫۵ تا ۵ کیلومتر ۱۳۵۰ تومان، بیش از ۵ تا ۷٫۵ کیلومتر ۱۵۵۰ تومان و بیش از ۷٫۵ تا ۱۰ کیلومتر ۱۶۵۰ تومان، بیش از ۱۰ تا ۱۲٫۵ کیلومتر ۲۰۰۰ تومان، بیش از ۱۲٫۵ تا ۱۵ کیلومتر ۲۱۰۰، بیش از ۱۵ تا ۱۷٫۵ کیلومتر ۲۱۵۰، بیش از ۱۷٫۵ تا ۲۰ کیلومتر ۲۲۵۰ و بیش از ۲۰ کیلومتر ۲۳۵۰ تومان پیشنهاد شده است.

منابع:

eghtesadnews

tasnimnews

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

بیوگرافی نویسنده

مشاهده تمامی 120 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها