سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

روز ۱۲ هانگژو امید را با ۲ طلا کشتی به ایران برگرداند ۲۰۲۳ هانگژو

روز ۱۲ هانگژو امید را با ۲ طلا کشتی به ایران برگرداند ۱۳ مهر ۱۴۰۲

روز ۱۲ هانگژو

روز ۱۲ هانگژو امید را با ۲ طلا کشتی به ایران برگرداند با دو طلایی ساروی و میرزازاده مقابل فینالیست‌های چینی ایران ۲ طلای ارزشمند از این مسابقات به دست آورد و امید را به کاروان ایران برگرداند .

روز ۱۲ هانگژو

روز ۱۲ هانگژو با دلاوری ساروی و میرزازاده مقابل فینالیست‌های چینی به تمام رسید

بلافاصله بعد از شکست حریف نیرومند چینی، میرزازاده دست او را بالا برد تا واکنشی جالب پس از کسب مدال طلا داشته باشد.

 ساروی در کشتی فینال کاملاً مسلط بر حریف عمل کرد و بارانداز را نیز به‌راحتی به حریف زد تا خود را به‌عنوان مدعی شماره یک قاره آسیا در سایر مسابقات نیز مطرح کند تا به این ترتیب بعد از ناکامی در رقابت‌های جهانی، همچنان یکی از بهترین‌های دنیا و البته شانس کسب مدال طلا در پاریس ۲۰۲۴ باشد. جالب این‌که در ۵ ثانیه پایانی مبارزه، مینگ لی تلاشی مذبوحانه و عجیب برای گرفتن امتیاز انجام داد؛ اما حرکت او را چند ضربه به سر و صورت ساروی همراه بود و در نهایت هم راه به جایی نبرد.
نسبت به دو دوره گذشته تیم رنگرز پیشرفت قابل توجهی از خود نمایش داد و با ۶ کشتیگیر موفق شد ۲ طلا ۲ نقره و ۱ برنز به دست بیاورد
همچنین مسابقات جذاب کشتی آزاد نیز از فردا آغاز می شود و امیدوار هستیم که تیم کشتی آزاد نیز مانند کشتی فرنگی درخشش خیره کننده داشته باشد
*براى ٩٧ كيلو و مجتبى گليج يك كشتى تماشايى در فينال كنار گذاشته‌ايم. جايى كه بى‌شك دارنده برنز جهان، طلا، نقره و برنز قهرمانى آسيا بايد براى مدال طلاى بازي‌هاى آسيايى در فينال به مصاف تاج‌الدینوف غول‌كش، کشتی‌گیر روس الاصل تیم بحرین برود كه پشت رشيد سعدالله‌اف روس و كايل اسنايدر آمريكايى را به خاك رسانده است و حال قهرمان جهان است. اينجا در بازي‌هاى آسيايى معادلات وزن ٩٧ كيلوگرم المپيك پاريس تا حدودى شايد مشخص شود.
حسن يزدانی

بیوگرافی نویسنده

رها اعتمادی هستم دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد - تهران شمال و هم اکنون هم با سایت تفریحی و سرگرمی با شما عزیزان همراه هستم !!!!

مشاهده تمامی 653 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها