سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

درخواست معاون وزیر برای کم کردن 60 درصد از حقوق به همراه مدرک

درخواست معاون وزیر برای کم کردن ۶۰ درصد از حقوق به همراه مدرک ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

این روزها همه به فکر منافع خودشان هستند و صلاح مردم و مشکل مردم تنها در شعار دغدغه مسئولان است اما همیشه اینطور نبوده است. یکی از وزرا ما با درخواست کم کردن ۶۰ درصد از حقوق هنوز به خیلی از ما درس آزادگی و گذشت می دهد. در ادامه با سوری فان همراه باشید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ “حبیب‌الله مهمانچی” به‌عنوان معاون پارلمانی وزیر کار وقت طی نامه‌ای در تاریخ سوم آذر ۵۹، خواستار کاهش حقوق دریافتی خود از این وزارتخانه از مبلغ ماهیانه ۱۷ هزار و ۲۵۰ تومان به ۶ هزار و ۵۰۰ تومان به‌منظور صرفه‌جویی در هزینه‌‌های دولت شده بود!

کم کردن 60 درصد از حقوق

شهید حبیب‌الله مهمانچی کیست

شهید مهمانچی در سال ۱۳۲۹ در خانواده ای مذهبی متولد شد. تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس علوم بازرگانی در تهران و برای ادامه تحصیل به آمریکا عازم شد و فوق لیسانس را در رشته مدیریت بازرگانی اخذ نمود و پس از دو سال به ایران بازگشت. ایشان مایه های فکری و مطالعاتی خویش را علاوه بر خانواده، موسی وار در دامن فرعون و سرزمین کفر کسب کرد و به خاطر خودداری از همکاری با رژیم به شغل آزاد روی آورد، پس از پیروزی انقلاب در نهادهای انقلابی فعالیت داشت، او مجنون وار به امام عشق می ورزید و دعا می کرد خدای ناکرده غیبت امام و عدم حضور امام را نبیند و در نیتیشهای خود و قنوت نماز آرزوی شهادت می کرد. و چه خوب به آنچه می خواست خداوند پاسخ داد.

 

منابع:

tasnimnews

tebyan

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

بیوگرافی نویسنده

مشاهده تمامی 120 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها