سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

برگزاری حضوری امتحانات دی ماه | امتحانات غیر حضوری صرفا یک سوبرداشت بوده است

برگزاری حضوری امتحانات دی ماه | امتحانات غیر حضوری صرفا یک سوبرداشت بوده است ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با خبر برگزاری حضوری امتحانات دی ماه عنوان کرد که امتحانات غیر حضوری صرفا یک سو برداشت بوده است. در ادامه با سوری فان همراه باشید.

روند برگزاری امتحانات مدارس به این صورت است که هر ساله در زمان تعیین شده دانش آموزان در محل برگزاری امتحان حاضر شده و سوالات مربوطه را پاسخ می دهند. با توجه به شرایط به وجود آمده به علت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی این روند برگزاری شامل تغییرات زیادی شده است. با این وجود وزارت آموزش و پرورش خبر از برگزاری حضوری امتحانات دی ماه مدارس داده است.

ابلاغیه ای که توسط آموزش و پرورش منتشر شده، اعلام می کند که به احتمال زیاد امتحانات دی ماه امسال حضوری است، اما شرایط هر مقطع برای این امتحانات متفاوت است و دانش آموزان هر پایه نسبت به اهمیت مقطع، امتحانات برای آن ها به صورت حضوری و یا غیرحضوری برگزار خواهد شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امتحانات دی ماه را به طور حضوری برگزار کردیم و گزارشی را هم درباره ابتلای دانش‌آموزان نداشتیم.

وی ادامه داد: واکسیناسیون دانش‌آموزان انجام و مقدمات حضور برای دانش‌آموزان از امتحانات دی ماه فراهم شده است همچنین اعلام کردیم دانش‌آموزان حاضر باشند.

نوری بیان کرد: اختیاری بودن حضور دانش‌آموزان برداشتی است که از زبان ما دارند البته اگر جایی ظرفیت نداشته باشیم از فضای خالی شهرداری‌ها و مساجد استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: در سامانه رصد و وزارت بهداشت هم اگر کسی ابتلا داشته باشد سریع او را رصد می‌کنند و برای پیگیری روند وضعیت بیماران اطلاع می‌دهند.

نوری یادآور شد: مدارس باز است همکاران حضور دارند و دانش آموزان هم حضور دارند و اگر دانش‌آموزی با بیماری تشخیص داده شود این روند بررسی می‌شود.

نوری گفت: اگر براساس استانداردهای ستاد کرونا ظرفیت با تعداد استاندارد همخوانی نداشته باشد و از ظرفیت‌های خالی نتوانیم استفاده کنیم یا دانش‌آموزان علائم بیماری داشته باشند دانش‌آموزان مجازی آموزش می‌بینند.

 

منابع:

heyvagroup

tasnimnews

بیوگرافی نویسنده

مشاهده تمامی 120 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


برچسب ها