سایت تفریحی خبری و مد لباس روز دنیا

تجاوز جنسی به شرکت کننده بفرمایید شام در کانادا در غیاب شوهرش

تجاوز جنسی به شرکت کننده بفرمایید شام در کانادا در غیاب شوهرش ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

ماجرای تجاوز جنسی به سارا زن شوهردار توسط عوامل شبکه من و تو در برنامه بفرمایید شام به گفته سایت رسمی ایرانیان مقیم کانادا

بیشتر از یک سال است که پخش برنامه تلویزیونی بفرمایید شام که از شبکه من و تو پخش می‌شد متوقف شده است. این برنامه پس از برنامه آکادمی گوگوش یکی از پرطرفدارترین برنامه های این شبکه بود و توقف ان پس از تعطیلی برنامه آکادمی گوگوش عجیب به نظر می آمد، تا این که خبرهای از دلیل توقف سری جدید این برنامه که قرار بود در کانادا فیلم‌برداری شود در رسانه های کانادایی منتشر شد.

این خبر که در پایگاه ایرانیان مقیم کانادا با تیتر جنجال بر سر یک پرونده در تورنتو منتشر شد پرده از یک جنایت هولناک توسط عوامل سازنده این فیلم برداشت. خبر جنایتی که موجب رسوایی جنسی تیام مجری شبکه من وتو و همکارانش بر اساس شکایت یک خانواده ایرانی مقیم تورنتو کانادا شد و سرو صدای بسیاری نیز برپا کرده است.

تجاوز جنسی

تجاوز جنسی

در این گذارش از پایگاه ایرانیان مقیم کانادا آمده است: قربانی این پرونده که سارا نام دارد با شکایت از عوامل شبکه من وتو خواهان اجرای عدالت در این مورد شده است. در ادامه این گزارش آمده است که با اسرار فراوان از سارا خواستیم که ماجرا را شرح دهد.

سارا می‌گوید: در روز ۲۶ اکتبر ۲۰۱۴ که با درخواست من برای شرکت در این برنامه موافقت شده بود قرار شد عوامل این برنامه برای فیلم‌برداری به منزل ما بیایند.

آن روز هم مثل همیشه صبح صبحانه را با شوهرم خوردم و شوهر به محل کار رفت. ساعت ۸ عوامل فیلم‌برداری آمدند و کار خود را شروع کردند و تا بعد از ظهر همه چیز خوب پیش می‌رفت تا این که غروب شد و قرار شد چند نفر بیرون برای فیلم‌برداری از آمدن میهمان‌ها باشند.

تیام و دو نفر دیگر داخل ماندند. زمانی که من برای تمان روز رفتم تا لباس مخصوصان تم را بپوشم دیدم که یک باره تیام و آن دو نفر وارد اتاق شدند. من شوکه شده بودم و تصور می‌کردم که چیزی لازم داشته‌اند که این‌طور بدون اجازه وارد اتاق شدند.

سارا در ادامه می‌گوید: تیام با دوربین مشغول فیلم‌برداری بود و آن دو نفر به من نزدیک شده و به من ابراز علاقه کردند. من به آنها گفتم که شوهر دارم ولی اصلاً توجهی نکردند. آنها که دیدند من مقاومت می‌کنم شروع به کتک کاریم کردند و مرا مورد تجاوز قرار دادند و سپس با تهدید من به این که اگر کسی از موضوع باخبر شود فیلم را پخش می‌کنند از من خواستند در این مورد سکوت کنم.

ولی من نتوانستم این موضوع را از شوهرم مخفی کنم و او از شنیدنان بسیار ناراحت شد و از انحا شکایت کرد که باعث ممنوع‌الخروج شدن عوامل این برنامه شد.

تجاوز جنسی ** تجاوز جنسی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

بیوگرافی نویسنده

دانشجوی کارشناسی ارشد الکترونیک امیدوارم از مطالب سایت لذت ببرید.

مشاهده تمامی 454 پست

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

1 دیدگاه ارسال شده
  • زن با حجاب در بفرمایید شام گفت:

    […] تجاوز جنسی به شرکت کننده بفرمایید شام در کانادا در غیاب… ماجرای تجاوز جنسی به سارا زن شوهردار توسط عوامل شبکه من و تو در برنابفرمایید شام به گفته سایت رسمی ایرانیان مقیم […]

  • Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    به نکات زیر توجه کنید

    • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
    • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
    
    
    برچسب ها